Varer i kurven
0item(s)

Din indkøbskurv er tom.

Product was successfully added to your shopping cart.

Dansk

Sorter faldende

   

73 vare(r)

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  1. De 120 ord - (hæfte, indskolingen)

    ISBN 978-87-93552-07-4 af Susanne Christensen
    De 120 ord er en arbejdsbog, der henvender sig til 1.–2. klasse, og er bygget op omkring de 120 mest hyppige ord. Da elever i indskolingen ofte har brug for forudsigelighed og genkendelighed, er alle opgaverne bygget ens op. Der arbejdes med 6 ord af gangen, med fokus på at læse, stave og skrive de 120 ord, der udgør ca. halvdelen af ordene i en bog. Bagerst i hæftet findes en ordliste, samt spilleplader som man kan klippe ud.
    Se hele hæftet her
    25,00 kr
  2. Små lydrette ord (hæfte, indskolingen)

    ISBN 978-87-93552-09-8 af Susanne Christensen
    Små lydrette ord er et materiale, der henvender sig til elever i 0.-1. klasse. Der arbejdes med små lydrette ord samt med rim - hvis man kan stave til ét ord, kan man også stave til andre ord. Bogen afsluttes med et ord-memory med billedkort, som kan klippes ud.
    Se hele hæftet her
    25,00 kr
  3. Vi lærer - at skrive sætninger (hæfte, indskolingen)

    ISBN 978-87-93552-08-1 af Susanne Christensen
    Vi lærer - at skrive sætninger, der henvender sig til elever i 2.-3. klasse. Bogen arbejder med sætningers bestanddele, og hvordan vi kan bygge dem op over hvem, hvad, hvor, hvornår og hvorfor. ”Jeg har ofte taget mig selv i at sige til en elev, det er fint, prøv om du kan sætte lidt mere på. Men hvordan gør man det, hvis man ikke ved, hvad læreren taler om?” citat Susanne Christensen (forfatteren).
    Se hele hæftet her
    25,00 kr
  4. Jeg kan læse og forstå 0 (hæfte, indskolingen/ børnehaveklasse)

    ISBN 978-87-93552-90-6 af Susanne Christensen
    Jeg kan læse og forstå henvender sig til elever i 0.- 1.klasse. Materialet tager afsæt i fælles mål for børnehaveklassen.
    Målet er, dels at eleven bliver bedre til at tænke over det læste og dermed forstå det læste, men også at eleven får ordbilleder på plads, og dermed bliver hurtigere til at læse. Materialet har fokus på små korte og overskuelige tekster, hvor eleven skal besvare 3 spørgsmål/opgaver og lave en tegning til.
    Ca. lix 4 se forklaringen nedenfor.
    Se hele hæftet her
    25,00 kr
  5. Jeg kan læse og forstå 1 (hæfte, indskolingen)

    ISBN 978-87-93552-12-8 af Susanne Christensen
    Jeg kan læse og forstå henvender sig til elever i 1.-3.klasse. Målet er, dels at eleven bliver bedre til at tænke over det læste og dermed forstå det læste, men også at eleven får ordbilleder på plads, og dermed bliver hurtigere til at læse. Materialet har fokus på små korte og overskuelige tekster, hvor eleven skal besvare 3 spørgsmål/opgaver og lave en tegning til.
    Lix 4-7 se forklaring nedenfor. Se hele hæftet her
    25,00 kr
  6. Jeg kan læse og forstå 2 (hæfte, indskolingen)

    ISBN 978-87-93552-13-5 af Susanne Christensen
    Jeg kan læse og forstå henvender sig til elever i 1.-3.klasse. Målet er, dels at eleven bliver bedre til at tænke over det læste og dermed forstå det læste, men også at eleven får ordbilleder på plads, og dermed bliver hurtigere til at læse. Materialet har fokus på små korte og overskuelige tekster, hvor eleven skal besvare 3 spørgsmål/opgaver og lave en tegning til.
    Denne bog er efterfølger til “Jeg kan læse og forstå 1”, men bøgerne kan bruges uafhængigt af hinanden.
    Lix 7-10 se forklaring nedenfor. Se hele hæftet her
    25,00 kr
  7. Jeg kan læse og forstå 3 (hæfte, indskolingen)

    ISBN 978-87-93552-47-0 af Susanne Christensen
    Jeg kan læse og forstå henvender sig til elever i 1.-3.klasse. Målet er, dels at eleven bliver bedre til at tænke over det læste og dermed forstå det læste, men også at eleven får ordbilleder på plads, og dermed bliver hurtigere til at læse. Materialet har fokus på små korte og overskuelige tekster, hvor eleven skal besvare 3 spørgsmål/opgaver og lave en tegning til.
    Denne bog er efterfølger til “Jeg kan læse og forstå 1 og 2”, men bøgerne kan bruges uafhængigt af hinanden.
    Lix 8-14 se forklaring nedenfor. Se hele hæftet her
    25,00 kr
  8. Del Ord 1 - med fokus på stavelser (hæfte, indskolingen)

    ISBN 978-87-93552-05-0 af Kirsten Koch Jensen
    DEL ORD er en serie på 2 hæfter til elever i 1-3 klasse hvis læsning efter den første indlæring, stadig er langsom og usikker. I DEL ORD 1 - med fokus på stavelser arbejder eleven med kendskabet til konsonanter og vokaler samt tre grundlæggende deleregler. Små ikoner ved de enkelte opgaver og korte overskrifter fortæller tydeligt, hvad eleven skal. I opgaverne indgår refleksion og samtale samt taktile og kinæstetiske aktiviteter. Der er opstillet konkrete lærings- og vidensmål for de enkelte afsnit i materialet, der afsluttes med en evaluering.
    Se hele hæftet her
    25,00 kr
  9. Del Ord 2 - med fokus på orddele (hæfte, indskolingen)

    ISBN 978-87-93552-04-3 af Kirsten Koch Jensen
    DEL ORD er en serie på 2 hæfter til elever i 1-3 klasse hvis læsning efter den første indlæring, stadig er langsom og usikker. DEL ORD 2 - med fokus på orddele arbejder efter det morfemiske princip, og omhandler sammensatte ord, almindelige bøjningsendelser, forstavelser og efterstavelser. Herved får eleven flere strategier til afkodning af længere ord. Små ikoner ved de enkelte opgaver og korte overskrifter fortæller tydeligt, hvad eleven skal. I opgaverne indgår refleksion og samtale samt taktile og kinæstetiske aktiviteter. Der er opstillet konkrete lærings- og vidensmål for de enkelte afsnit i materialet, der afsluttes med en evaluering.
    Se hele hæftet her
    25,00 kr
  10. LÆR ORDKLASSER 1 "Navneord" (hæfte, indskolingen)

    ISBN 978-87-93552-10-4 af Kirsten Koch Jensen
    LÆR ORDKLASSER er et systematisk indlæringsmateriale, der henvender sig til elever i 1-4 klasse. Ordklasserne: Navneord, udsagnsord og tillægsord introduceres trin for trin, så den enkelte elev løbende kan knytte nyt stof til tidligere bearbejdet stof. Materialet indeholder fem kapitler, der indledes med en række færdigheds- og vidensmål, som det tilstræbes, eleven skal nå ved at arbejde med hæftet. Efter hvert kapitel er der opgaver, hvor eleven kan tjekke sine færdigheder. I materialet indgår forskellige former for taktile og kinæstetiske aktiviteter for at imødekomme elevernes forskellige læringsstile og for at give dem mulighed for at få stoffet ind på forskellige måder. de kinæstetiske aktiviteter tilgodeser desuden kravet om bevægelse i undervisningen.
    Se hele hæftet her
    25,00 kr
Sorter faldende

   

73 vare(r)

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5