Læringsmateriale skabt af lærere til deres elever – Hvad betyder det egentlig?

Ideen om “læringsmaterialer skabt af lærere til deres elever” har været bærende fra begyndelsen. Lærere og pædagoger står indimellem med en elev i zonen for nærmeste læring uden at have adgang til netop det materiale, der bedst støtter eleven på deres læringsvej. Nogle pædagoger og lærere vælger derfor at bruge forberedelsestid og egen tid på at lave deres egne materialer, såsom ordkort, arbejdsark og spil. Måske har du selv prøvet det.

Alle elever er forskellige, men har ofte fælles svagheder, så hvis Vektor indgår i et samarbejde med lærere og pædagoger, der har lavet noget materiale, og i fællesskab skaber materiale, som kan anvendes af flere i samme situation, vil det være til gavn for alle. Vektor har derfor et stort ansvar for at være den lyttende part, for hvis ideen om “læringsmaterialer skabt af lærere til deres elever” skal være sand, så skal det være forfatterne, der definerer, hvad der skal være inden for rammen af “læringsmaterialer skabt af lærere til deres elever” og ikke Vektor.

Hos Forlaget Vektor søger vi derfor løbende samarbejde med fagpersoner, der har lyst og mulighed for selv at lave undervisningsmaterialer til deres elever, som andre også kan få gavn af. Hvis du tænker “det er jo mig” når du læser det ovenstående, så skriv gerne en mail til lasse@forlagetvektor.dk, så tager vi en snak om det.

Afprøvede materialer!
Skabt af lærere, afprøvet i klasseværelset
Brug for hjælp?
Skriv på info@forlagetvektor.dk eller ring +45 40 152 240
Personlig betjening!
De personer der tager telefonerne pakker også materialet - vi kender din ordre
Updating…
  • Ingen varer i kurven.