Om Forlaget Vektor

Ideen bag

Forlaget Vektor er skabt ud fra ideen om at et tæt samarbejde mellem forlag og aktive lærere, skaber de bedste tidssvarende undervisningsmaterialer. Disse materialer skal kunne udgives til priser, der gør det interessant for skolerne at indkøbe, for at samarbejdet mellem forlag og aktive lærere giver mening.

Hos Forlaget Vektor tror vi på, at den bedste læring sker gennem brug af flere samtidige anvendte sanser. Vi tror særligt på læring igennem syn og hørelse, brug af blyant, samt forskellige fysiske og dialogskabende aktiviteter. 

Undervisningsmateriale

Vores kerneforretning er fysiske og aktivitetsbaserede undervisningsmaterialer der henvender sig til børn og unge fra 0.-10. klasse samt til special- og supplerende undervisning. Vi udgiver fortrinsvis læringshæfter og spil til fagene Dansk, Matematik, Engelsk, Tysk, Fransk og ADL (almindelig daglig læring). Alle materialer er overskuelige og let tilgængelige, så omfangsrige lærervejledninger er unødvendige. Materialernes forfattere er aktive lærere, der med afsæt i deres dagligdag, undervisningserfaring og faglighed udvikler læringsmateriale i overensstemmelse med gældende kompetence- og læringsmål for fagene.

Skolereformen

Med skolereformen udfordres lærerne på deres forberedelsestid, og har ikke længere de samme muligheder for selv at fremstille opgaver, arbejdsark, og spil. Det er ellers materialer der springer direkte ud af zonen for nærmeste læring, og det er ideen om at andre lærere kunne sidde med de samme behov, der er kernen i vores forretning.Da vi selv ejer produktionsstederne, er der meget kort fra lærerens idé til, at materialet kommer i anvendelse i undervisningen. Vel og mærke til en pris der gerne skulle være til at betale for alle.

eqe

qweqe

Afprøvede materialer!
Skabt af lærere, afprøvet i klasseværelset
Brug for hjælp?
Skriv på info@forlagetvektor eller ring +45 40 15 22 40
Personlig betjening!
De personer der tager telefonerne pakker også materialet - vi kender din ordre
Updating…
  • Ingen varer i kurven.